ProstaPaczka2 – licencjonowanie i cena

 

 
 

*Wsparcie

Wsparcie należy rozumieć jako:

  • Pomoc e-mail przy instalacji programu 
  • Pomoc e-mail przy konfiguracji programu
  • Pomoc w trakcie korzystania z programu

***Przedłużenie

Rabat w wysokości 10% udzielany jest wyłącznie dla klientów, którzy dokonają zakupu w trakcie trwania bieżącej licencji. Aby skorzystać z rabatu, należy przed upływem ważności licencji złożyć zamówienie na stronie LICENCJE.

**Aktualizacje

Dostęp do aktualizacji oznacza:

  • Dostęp do aktualizacji zawierających poprawki błędów aplikacji (jeżeli zostaną zgłoszone błędy w działaniu aplikacji, to poprawiamy je tylko w najnowszej wersji programu)
  • Dostęp do aktualizacji dostosowujących do zmian w serwisach kurierów lub Poczty Polskiej (czyli, jeżeli kurier lub Poczta Polska zmienią swoje API co uniemożliwi korzystanie z programu, to we własnym zakresie poprawiamy funkcjonalność programu aby umożliwić jego prawidłową pracę)
  • Dostęp do nowych funkcjonalności (przez cały czas pracujemy nad rozszerzeniem funkcjonalności programu)

****Ilość stanowisk

Liczbę stanowisk należy rozumieć jako liczbę komputerów / stacji roboczych / maszyn wirtualnych, na których zainstalowana będzie aplikacja. W przypadku wykrycia próby uruchomienia aplikacji na większej liczbie stanowisk, niż dopuszcza wykupiona licencja, nadmiarowe stanowiska będą blokowane.

NIE należy traktować liczby stanowisk jako jednocześnie pracujących użytkowników.
W razie potrzeby możliwe jest dokupienie licencji na kolejne stanowiska.

Wymagania programu

Do poprawnego działania programu ProstaPaczka wymagane są:

  • Komputer z zainstalowanym Systemem Windows 7 lub nowszym
  • Zainstalowany Microsoft .NET Framework 4.6.2 lub nowszy
  • Minimum 128 MB wolnej pamięci RAM
  • Najnowsza wersja programu współpracującego (Subiekt GT / Subiekt nexo / Sello / Wapro Mag)

Życzymy przyjemnego użytkowania!

Zapisz mnie do newslettera