Subiekt GT Magazyn – wydruk list magazynowych

Co to jest?

Jest to moduł programu ProstaPaczka2 pozwalający na wydruk listy magazynowej z towarami, które mają być zebrane w magazynie (order picking). Towary są pobierane do dokumentów z Subiekta GT. Moduł może pracować samodzielnie na magazynie, bez wykorzystywana pozostałych funkcji programu (np. przygotowania listów przewozowych).

Dla kogo?

Dla firm pracujących na Subiekcie GT oraz zatrudniających magazynierów, odpowiedzialnych za kompletację zamówień z magazynu, którym ułatwi zbiorcze zestawienie towarów do kompletacji zamiast drukowania zamówień na osobnych kartkach.

Co potrafi moduł Subiekt GT – MAGAZYN?

Moduł wspiera działania związane z wydawaniem zamówień do kompletacji oraz z przekazaniem skompletowanych zamówień. W najprostszej wersji może służyć jako narzędzie do wydrukowania zbiorczego zestawienia towarów, a w najwyższej do wydawania zleceń z zachowaniem priorytetyzacji, przekazywaniem informacji o stanie kompletacji do Subiekta GT oraz odbiorem skompletowanych zamówień z poinformowaniem o brakach.

  • Wspierane dokumenty: zamówienia od klienta (ZK), zamówienia do dostawcy (ZD), wydania zewnętrzne (WZ), faktury sprzedaży (FS), paragony imienne (PAI), faktury zakupu (FZ).
  • Ograniczenia pobierania danych (kategorie, flagi, statusy, magazyny etc).
  • Zaawansowane dostosowanie zakresu wyświetlanych danych o dokumentach pozwalające na dostosowanie do potrzeb pracowników.
  • Priorytetyzacja zamówień – aby w pierwszej kolejności wydawane były zamówienia, które są najpilniejsze.
  • Przekazywanie informacji o stanie kompletacji do dokumentu Subiekta GT.
  • Przypisywanie operatorów wykonujących kompletację zamówienia.
  • Powiadomienia e-mail o zmianie stanu kompletacji zamówienia – informuj inne działy o problemach (brakach).
  • Rejestracja braku towarów – zapisz informację o tym czego i ile brakuje.
  • Rejestracja zakończenia kompletacji pozwala na zapisanie informacji o czasie zakończenia, dzięki czemu będzie możliwe wyliczenie czasu jej trwania.
  • Elastyczność – nasze rozwiązanie nie zapewnia wsparcia tylko dla jednego wytyczonego przez nas procesu, pozwala na konfigurację i dostosowanie do Twoich potrzeb.
  • Dostosowanie do procesu klienta – na indywidualne zamówienie dostosowujemy nasze produkty do potrzeb klienta, dzięki czemu zmniejszasz ryzyko, że będziesz zmuszony do szukania i wdrażania innego rozwiązania.

Porównanie funkcji w wersjach produktu

Możesz kupić produkt w trzech wersjach w zależności od Twoich potrzeb. Zalecamy zawsze rozpoczęcie pracy od najmniejszej wersji i w razie potrzeby przechodzić w kierunku wyższej.

Funkcjonalności dostępne od wersji START

Pobieranie wybranych dokumentów  z Subiekta GT
Ograniczenie pobierania dokumentów o wyznaczonej kategorii
Pobieranie dokumentów z wyznaczonych magazynów
Pobieranie dokumentów o określonych statusach
Ograniczenie pobierania dokumentów z wybranymi flagami
Wybór rodzaju asortymentu, który będzie kompletowany (Towar, Komplet, Usługa itp…)
Wydruk listy magazynowej 
Zarządzanie zawartością wydruku za pomocą wyświetlanego zestawienia towarów (drukowanie wyświetlonej zawartości)
Zaawansowane filtrowanie, grupowanie, sortowanie, zarządzanie zawartością listy dokumentów i towarów
Automatyczne rozkładanie kompletów na składniki
Łączenie tego samego asortymentu w pojedyncze (zbiorcze) pozycje
Zarządzanie widocznością pól i pozycji menu w ramach modułu

Funkcjonalności dostępne od wersji STANDARD

Możliwość pracy na kilku stanowiskach
Priorytetyzacja pobieranych z Subiekta GT dokumentów (na podstawie flagi i terminu realizacji)
Zmiana kategorii dokumentu Subiekta GT po zmianie statusu kompletacji
Wydruk dokumentu z Subiekta GT za pomocą Sfery GT po zmianie statusu kompletacji
Możliwość uruchomienia operacji przed i po zmianie statusu kompletacji
Operacja wyświetlenia okna rejestracji stanu poszczególnych pozycji z dokumentu przez zmianą stanu kompletacji
Operacja wysłania powiadomienia e-mail po zmianie stanu kompletacji (np. z powiadomieniem o brakach towaru)
Funkcja zapytania o akcje po skanowaniu dokumentu lub listy magazynowej (wsparcie obsługi skanerów klawiaturowych)

Funkcjonalności dostępne od wersji PREMIUM

Możliwość dodawania i zarządzania użytkownikami programu
Możliwość budowania grup uprawnień dla użytkowników programu
Operacja weryfikacji użytkownika przed zmianą stanu kompletacji (wsparcie wykorzystania jednego stanowiska dla kilku operatorów)
Definiowanie własnych skrótów klawiaturowych
Uzupełnianie wartości w polach własnych słownikowych i SQL

Ile kosztuje?

 STARTSTANDARDPREMIUM
Cena licencji na rok użytkowania360*600*840*
Możliwe rabaty30 % dla użytkowników ProstejPaczki PREMIUM

20 % dla użytkowników ProstejPaczki STANDARD

10 % dla użytkowników ProstejPaczki START

10 % za przedłużenie licencji w przed jej upłynięciem

Dodatkowe informacjeLicencja na pojedyncze stanowisko
20 % zniżki na zakup licencji na kolejne stanowiska

*Podane ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć aktualnie obowiązujący podatek VAT.

Wsparcie i aktualizacje

W okresie ważności licencji świadczone jest wsparcie e-mail, lub poprzez forum produktu.

Aktualizacje dostępne są przez cały okres trwania licencji.

Wsparcie zdalne jest możliwe za dodatkową opłatą.

Wymagania

  1. Zainstalowany system Windows 7 SP1 lub nowszy.
  2. Zainstalowany Microsoft .NET Framework 4.6.2 lub nowszy
  3. Minimum 128 MB wolnej pamięci RAM
  4. Najnowsza wersja Subiekta GT